Post by carpullresthansflic on Feb 7, 2022 0:21:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
For mange legger holder seg til den gamle Hill climb racing på sin måte litt opprørt
var mye bedre før det ble til en endeløs rekke med annonser.
Hill Climb Racing 2 Wyścigi cznm
det er det morsomste og mest vanedannende mobilbilspillet jeg noen gang har spilt. Jeg liker hvordan du kan oppgradere og nå forskjellige kopper og låse opp kule biler.
Fordi når telefonen frøs så jeg etterslep av grått av døden, så jeg måtte vente til jeg kom til startskjermen og slo den av
Ok bra spill for å drepe tiden =)
Hill Climb Racing 2 Balapan tyj
Bra, men det skulle gått an å se hvem som hadde kjørt lengst med de forskjellige bilene i adventure mode.
F2p og mye r3klame... eller p2w
Hill Climb Racing 2 Racing sipq
All fremgangen min er tapt siden sist jeg spilte den.
Bare reklame
Det er et morsomt spill som jeg har spilt i årevis, men serverne blir dårligere og verre. Den har store problemer med forbindelsen. Prøv å fikse disse
Kan det være? En meningsfull oppdatering? EV er flott! Bringer tilbake gleden fra dette spillet. Endelig hele skinn! Fortsatt mye mer å ønske seg, spesielt i lagene og mangfoldet av cuper.
Annonser annonser annonser annonser annonser. Wow.
Jeg elsker dette spillet, men når det først er fjernet og deretter installert på nytt, begynner det å lage dramatikk av ingen sikkerhetskopi, og kan derfor ikke logge på. I stedet for å hente skydata, la det bare holde sikkerhetskopier automatisk av den registrerte e-post-IDen.
Elsker dette spillet, spiller det hele tiden, men plutselig forsvant all fremgang og pengene mine, men jeg kan fortsatt se de gamle kjøretøyene mine i eventyrmodus? Jeg endte opp med bare 2 kjøretøyer som hadde mods på som du må betale for, så ingen anelse om hva som skjedde der, vil bare ha all fremdriften min gjenopprettet
Dette spillet var morsomt helt til jeg nådde legendarisk.. Jeg får stadig dumme motstandere og taper. Som, hva er vitsen med racing hvis du ikke en gang kan vinne
Gøyalt
Kjøpte VIP 25.11, tok pengene mine, men må fortsatt se annonser. Appen viser at jeg kjøpte VIP, men den er ikke aktivert i spillet. Denne appen ser ut til å være på vei i feil retning. Hver oppdatering ser ut til å forårsake flere problemer.
Apple Knight: Action Platformer Action zeen
Dårlig spill ingenting fungerer nooba
Dette spillet vet hva som er svakhetene i bilen din, og så lager de et kart over svakhetene dine slik at den nyeste spilleren får en sjanse til å føle seg overlegen når de slår en spiller med høy rangering og trenger å nerve hjulet. Jeg hadde supersykkelen, men den snurrer og det er så vanskelig med hjulet
Kjedelig.. Drevet av penger
Likte forløperen mye bedre. Føler det tar for lang tid å tjene poengene.
Fra de siste 3 dagene .... starter ikke spillet og sender meldinger om at serverne er under vedlikehold ... hvor lang tid vil det ta ??
BH spill😁
Funker ikke hillclimb racing 2 serveren er nede hele tiden
Kunne vert litt mer baner😊
Det er rimelig å legge inn annonser i spillet. Men med mindre du klikker på "Spill nå" eller "Installer" i annonsene, fortsetter annonsene å vises. Du kan ikke fortsette med mindre du klikker på annonsen. Hva i helvete er dette!?
Jeg har spilt og likte dette spillet veldig godt, men viser i dag offline mens dataene mine er på og nettverket er bra!! hjelp meg
Kult mann kan bli med
Bra, men kommer ikkje inn på den gamle brukeren min eg var i legendarisk og hadde alle kjøretøyene
Morsomt spill, men må "Grinde" en del å det blir fort de samme banene om og om igjen..
Annonsene er etterslep, vennligst fiks
Edit: Dette spillet er veldig gøy. Jeg skulle bare ønske at delene ikke var så vanskelige å oppgradere. Koster mange mynter. Men spillet gir ikke ut mange mynter som det første gjorde.
BH-søl
Det ville vært fint om du fullfører en etappe og du får velge et annet kjøretøy på neste etappe, og hvis du ikke gjør det er det greit, min hot rod er den beste hvis jeg har en startboost som er maks.
1. Annonsebelønning skjuler x-en bak menyen, ikke kult. 2. Krever internett 24/7. 3. Bruker annonser som stjeler andre spillsanger. 4. Interne spilldata er korrupte